Meten én verbeteren van klanttevredenheid

Haal meer rendement uit klanten en medewerkers

Haal meer omzet uit tevreden klanten. Wil je loyale klanten? Wil je een team dat gemotiveerd en betrokken is? Wil je meer rendement uit je bedrijf halen? Dan zal je eerst inzicht moeten hebben. Leer je klant kennen!  Achterhaal waar de knelpunten zitten maar voornamelijk ook waar de kansen liggen. ReviewPartner is gespecialiseerd in tevredenheidsonderzoeken. Wij doen niet alleen onderzoek maar maken ook de vertaalslag naar en praktisch actieplan waarmee je direct aan de slag kunt om verbeterslagen te maken.

Wat kan je met klantonderzoek?

  Verkoop stimuleren

  Tevredenheid verhogen

  Concurrentiepositie bepalen

  Kwaliteit verbeteren

  Klantloyaliteit vergroten

Tevreden klanten en medewerkers zorgen voor mond-tot-mondreclame, zijn loyaal, trekken nieuwe klanten aan en helpen je bedrijf te verbeteren.

  Onderzoek doen wordt pas waardevol als je de juiste vragen stelt.  

– ReviewPartner

Klanttevredenheidsonderzoek

Weet jij exact waarom klanten juist voor jou kiezen? En ken je de precieze redenen waarom ontevreden klanten niet terugkeren? Inzicht in de tevredenheid van je klanten brengt jouw bedrijf verder. ReviewPartner voorziet je van deze kostbare data door middel van een tevredenheidsonderzoek onder je klanten.

Medewerkertevredenheidsonderzoek

Medewerkers weten als beste wat sneller, slimmer en klantgerichter kan. Benut jij die kracht en kennis voldoende? ReviewPartner onderzoekt de medewerkertevredenheid en geeft zo waardevolle inzichten om jouw bedrijf of organisatie in topvorm te krijgen.

NPS® onderzoek

Wie zijn jouw criticasters? Wie zorgen voor negatieve mond-tot-mond reclame? En wie zijn jouw promotors? Waarom zijn deze klanten kritisch of enthousiast en hoe kun je deze NPS®-score verhogen?

Klantgerichtheidsscan

Wil je snel inzicht hoe ver jouw bedrijf staat op de ladder van klantgerichtheid? Direct weten waar de focus op gelegd moet worden? Met onze online klantgerichtheidsscan krijg je snel inzicht in waar de knelpunten in de organisatie zitten.


  Een positievere werkbeleving, een betere verbinding en een hogere betrokkenheid begint met inzicht.  

- ReviewPartner

Download hier ons e-book!

Ontdek in 7 stappen hoe je zelf succesvol onderzoek kan doen.

 

  Voorbereiding en opzet van een succesvol onderzoek

  Benaderen van respondenten en uitvoering van het onderzoek

  Rapporteren en aan de slag met resultaten

E-book

Gratis adviesgesprek met koffie?

 

Bel ons op 010 257 10 00 of laat een bericht achter

Adviesgesprek